piatok 7. októbra 2016

Prečo som odpustila sama sebe alebo meditácia na pyramíde Slnka v Bosne





O odpustení počúvame za život niekoľkokrát. Odpusť blížnemu svojmu, odpúšťaj hriechy, odpusti si teplú vodu do vane..dobre dobre, pardon.. :D

Neviem, či ste už zažili ten pocit, keď niekomu skutočne odpustíte. Ja áno. Sedela som v noci sama v izbe a plakala, ako už mnoho nocí predtým. Plakala som, lebo ten človek mi veľmi ublížil. Verila som mu a on ma veľmi sklamal. Snažila som sa ukľudniť a myslieť na niečo iné. Tak som si prechádzala internet, až som “náhodou“ natrafila na článok: http://www.michalshark.cz/2015/09/lek-vsech-leku-odpusteni.html
Celý článok som doslova zhltla. A presne v ten moment som sa rozhodla: O D P U S T Í M   M U ! Nie je na čo čakať, urobím to hneď. Sadla som si, pozerala sa do tmy ešte vždy vlhkými očami a začala som hovoriť : „Odpúšťam ti! Z celého srdca ti odpúšťam. Ďakujem za všetky krásne spoločné chvíle, za všetko, čo som sa vďaka nim naučila, za skúsenosť. Odpúšťam ti, lebo viem, že ani ty si to takto nechcel. Odpúšťam ti, že si mi ublížil. Vďaka tomu som silnejšia než kedykoľvek predtým. Odpúšťam ti, aby si mohol žiť šťastný a naplnený život a odpúšťam ti, aby sme každý šli svojou cestou stále vpred!“
Neviem, či dokážem opísať ten pocit, ktorý som mala bezprostredne potom. Oblialo ma veľké teplo, moje pery sa otvorili do širokého úsmevu, z oka odvtedy nepadla ani slza, cítila som tú silu všade v sebe. Najsilnejšia bola na hrudi, pri srdci. Bola som kľudná, spokojná a šťastná. Odrazu som presne vedela, čo budem robiť  a ako sa mám rozhodnúť .

Od tejto chvíle prešlo veľa času, strávila som krásnych pár mesiacov v zahraničí, aby som sa znova vrátila domov na Slovensko a o krátku chvíľu do Česka, do Brna. Tu som sa čoraz intenzívnejšie vyhľadávala meditácie, čoraz viac sa zaujímala o energie a všetko, čo s tým súvisí. Bývala a pracovala som v Brne asi 5 mesiacov, keď som sa rozhodla ísť na výlet do Bosny.




Navštívila som Pyramídu Slnka v Bosne, v mestečku Visoko. O Bosnianskej pyramíde Slnka,  si na internete môžeš prečítať, že je to najstaršia pyramída na svete, oveľa staršia ako všetky v Egypte a tak isto si môžeš prečítať, že pyramídy v Bosne sú výmysel na prilákanie hromady turistov. Bola som tam, videla som tú „hromadu“ turistov a poviem Vám, žiadna veľká lobby sa tam nekonala. Energetické pyramídy nie sú lákadlo pre všetkých. Sú pre ľudí určite nudnejšie ako krásne pomaľované egyptské pyramídy. Vstup je rýchlejší a lacnejší. Hlavne preto, že do Pyramídy Slnka chodia ľudia meditovať a nasávať energiu.
Bosnianske údolie pyramíd je celosvetovým fenoménom a najväčším aktívnym archeologickým projektom na svete. Predstavuje najväčší známy komplex pyramídových stavieb. Skladá sa z pyramíd Slnka (220 m), Mesiaca (190 m), Draka (90 m), Chrámu Matky a Lásky. Vrcholy pyramídy Slnka, Mesiaca a Draka tvoria rovnostranný trojuholník (2.170 m). Všetky pyramídy sú orientované ku kozmickému severu. Ich objaviteľ vo svojej knihe z roku 2005 predpovedal na základe podobných prípadov v Egypte, Číne, Mexiku existenciu podzemného labyrintu. Roky práce odhalili predpovedanú obrovskú sieť podzemných tunelov, komôr a vodných nádrží, v ktorých neexistuje žiadne negatívne žiarenie. Nazýva sa labyrint Ravne. Nenachádza sa tu kozmická ani prirodzená rádioaktivita alebo negatívne energie z podzemných vôd. „



Nechcem ťa zahltiť faktami a článkami so spormi, kde jedna strana tvrdí, že je to všetko vytvorené rukou človeka, druhá, že je to výtvor prírody a tretia, že to nie je pyramída, ale obyčajný kopec. Chcem ti porozprávať o tom, čo som tam cítila a čo som prežila.

Na Pyramídu Slnka sme vyšlapali v silnej horúčave. Už cestou hore sa mi točila hlava a začala ma bolieť  napriek tomu, že tieto problémy nemávam a vody som pila dostatok. Vyšli sme hore a ja som si musela sadnúť. Presne viem, aký som mala pocit. Nebola to tá klasická bolesť hlavy. Mala som pocit, akoby sa mi to tam hore všetko zrovnávalo a zapadalo do seba. Že sa mi harmonizujú myšlienky, čakry, energie, všetko. Po chvíli som sa cítila lepšie a tak sme si celý vrchol pyramídy prešli dookola. Výhľad nádherný, deň slnečný. Našli sme stred. Áno, úplný stred pyramídy. Kde človek nájde lepšie miesto na meditáciu? :)


Sadla som si do lotosového kvetu, zavrela oči, pomaly dýchala a chcela som myšlienky nechať jemne plynúť a vôbec to neorganizovať. Prvá myšlienka, ktorá mi prišla, bola práve tá, o ktorej som písala vyššie. Ako som odpustila. A ak som odpustila jemu a neskôr aj každému vo svojom živote, prečo som ešte neodpustila sebe? Mám si vôbec čo odpustiť? Dokážem odpustiť sama sebe?
Skús sa na chvíľu zamyslieť a odpovedať si na otázky, ktoré som si ja kládla na Pyramíde Slnka vo výške 220m.
Meditácia nabrala rýchlosť a nepredvídateľný zmysel a zo mňa sa to valilo. Sama som bola prekvapená.

„Odpúšťam si. Že som na seba bola príliš tvrdá, že som si nevážila samú seba, že som klamala, strácala sa sama v sebe, že som nemala ciele, že som nevedela nájsť zmysel. Že som sa nemala rada, že som sa trápila. Odpúšťam si, že som nebola sama sebou, že som nedodržala ciele, ktoré som si stanovila, že som o sebe pochybovala...“

A veľa ďalších viet som si povedala. Tie sú už však príliš osobné. Šlo to nádherne, rýchlo a úplne samo. Cítila som, ako sa mi lícami dolu  kotúľajú slzy a zároveň som na perách cítila ich slanú chuť, lebo som sa usmievala J. Bola som veľmi spokojná a zároveň aj prekvapená, koľko som toho tajila SAMA PRED SEBOU! A v tú chvíľu som tam v mysli stála sama pred sebou úplne nahá. Fyzicky aj psychicky. Emocionálne aj energeticky. Bola som na seba pyšná a meditáciu som končila slovami: „MILUJEM SA!“


Koľko vecí tajíme pred ostatnými, ak minimálne raz toľko tajíme pred sebou? Úprimne odpustiť je liek na všetky choroby. Na choroby tela a mysle. Som vďačná, že to viem a som vďačná, ak si to dočítal/a až sem.
ĎAKUJEM VÁM!



1 komentár:

  1. Na pyramidě jsem byl loni a v poklidu vnímal tu nádhernou energii, která z ní vyzařovala a silně byla cítit.

    OdpovedaťOdstrániť